christian1987

Alla inlägg under augusti 2013

Av Christian Gunnarsson - 30 augusti 2013 17:15

Tjenixen   


Så där sista arbetsdagen för vissa men inte för mig tvärt om för mig blir de jobb i natt och i morgon natt så idag är de måndag för mig. haha Hoppas att ni alla har en riktigt bra dag, de har jag haft i alla fall. Vaknade vid 12 tiden och sen var de bara att ta hundarna och käka frukost och slänga sig i soffan och börja skriva cv och personligt bre, Tur att jag har hjärtats cv och persnliga brevet att gå efter tycker de är så svårt att skriva sånt. Men de tillslut så blev de bra, så jag slängde iväg 2 ansökningar så vi får väl se hur de går med dom. Kan berätta en liten hemlis ena jobbet är inte ens i Örebro trakten så de kan ju bli intressant och se vad som händer med de. Tack hjärtat mitt för hjälpen med cv och personligt brev.


Jag hoppas verkligen att ni alla får en underbar helg och tänk på en sak drick inte för mycketd e finns faktist en morgon dag också tänk på de, gud vad viss jag lätt nu... hmmm jag vet inte riktigt om jag brukar tänka så men men lyssna nu på duktiga Christian..



Puss & kram    


 



Av Christian Gunnarsson - 29 augusti 2013 19:43

Godkväll   


Den här dgen har verkligen gått fort måste jag säga, vaknade runt 9 käkade frukost och var ute med vovvarna sen så var de bara att vänta till Anders skulle vakna så vi kunde åka iväg till netonet och köpa en ny hårddisk och windows till honom så jag kunde fixa hans dator som krachade för ett tag sen.

Nu har jag suttit och fixat med hans dator sen kl var typ 16 men snart är den klar :) Så har haft full rulle precis hela dagen kan man säga, Kanske ska börja jobba lite extra med att fixa foks krachade datorer, de är väldigt kul att hålla på att trixa och så där..


Idag är de sista lediga dagen för mig, jobbar i morgon natt och på lördag natt, är taggad till tusen för jobb, inge suck och stön hör inte,  alltid lika posetiv.. haha Resten av kvällen blir lugn med tv tittande med hjärtat bara vara liksom så skönt.


Ha nu en underbar dag så bloggar jag som vanligt i morgon :)


Puss & kram   


 

Av Christian Gunnarsson - 28 augusti 2013 18:23

Hejsan hoppsan på er   


Hoppas att de är bra med er där ute i Sverige och världen, här hos mig är de under kontroll.. haha

har haft en väldigt lugn och skön dag i dag, tycker dock att dagen bara flygit iväg fast jag vaknade redan vid 9 tiden och var pigg som bara den. Idag har jag gjort lite makeover tagit bort mitt älskade skägg, kände att de var dax att ändra lite men nu saknar jag de, men de är ju alltid så de växer snart ut får vi hoppas, kanske borde använda växtmedel ? Haha


När jag låg i soffan innan och deggade så roade sig min sambo med att måla på min mage, kolla här nere så ser du restulatet, kanske ska tatuera in de eller vad tycker ni ? Haha

Ikväll blir de lugnt köpt några öl som jag ska avnjuta hade jag tänkt, sen blir de även att tvätta inte de roligaste men de är skönt när de är klart och så jävla jobbigt är de ju inte att springa ner till tvättstugan och slänga i kläderna, börjar tro att jag är lat men de kan ju inte stämma eller hur ?


Ha nu en underbar kväll, så får vi se om de blir något mer inlägg ikväll annars så kommer de i morgon.


Puss O Kram   


   

Av Christian Gunnarsson - 27 augusti 2013 20:15

Hallllo   


Säger bara en sak fy fan vad skönt de är att vara ledig, Jag är ledig fram tills på fredag, säger bara att jag behöver de efter att ha jobbat 5 nätter på 1 vecka. Idag har de varit en super lugn och skön dag, har dock inte sovit mer än typ 30 min men känner mig faktist inte så trött än.

Jag och hjärtat var en sväng nere vid kumla sjöpark och satt där i solen och bara var liksom, himla skönt. De gäller ju att passa på snart är hösten och vintern här och då sitter man inte där nere frivilligt kan jag säga.. haha


Har även haft besök av Anders och Linda, de behövde hjälp medmed Lindas dator, men efter lite efterforskning visade sig att hårddisken gått åt skogen, Så nu har de visst varit iväg och köpt en ny dator, så de kommer hit om en stund så jag fixa ordning den till dom så de bara är att börja andvända den.


Hoppas att ni alla haft en bra dag nu tackar jag för mig och lovar att jag ska blogga imorgon igen ha en trevlig kväll


Puss & kram på er alla   


 

Av Christian Gunnarsson - 26 augusti 2013 07:57

Godmorgon   

 


Först så vill jag be om ursäkt för att de inte blev något bloggande igår, men de var så här att jag var så himla seg hela dagen och sen i natt så har jag jobbat i 12 timmar, jippi eller hur, fast de gick väldigt bra. Dödstrött har jag varit hela natten så de ska bli skönt att få sova lite nu kan jag säga. Natten var lugn på jobbet tycker dock synd om Carro som behövde stå ut med en övertrött Jocke och mig, men jag tror hon överlever de märker vi i natt som kommer om hon kommer eller ej.. haha


Jag måste bara skriva om en händelse som ägde rum i går kväll, när jag rindge min sambo på rasten så sa hon att de ligger någon utanför oss på baksidan precis vid ett träd. Hon hade sett de när hon var ute med vovvarna, men hon vågade inte gå fram och fråga om de hade hänt något. Hon undrade vad hon skulle göra jag sa till henne att gå och titta så de inte har hänt den personen något kanske hade fått något anfall av något slag eller vad som helst. Hon gick och frågade personen om de hänt något och de vissade sig att personen hade blivit utkastad och hade ingen stanns att ta vägen utan skulle ligga där vid trädet hela natten för de fanns inte så mycket pengar till typ hotel. Malin min sambo gick in igen och kunde inte släppa de hela. Sen när Malins kompis Anna kom till Malin så gick de ut till den personen igen och pratade, Till slut så lyckades de fixa så personen fick kunde få komma till ett härberge i Örebro där han kunde sova över natten och försöka lösa problemen i morgon. De körde in personen till örebro och såg till att han kom till rätta. Jag säger bara en sak jag har aldrig hört något liknande jag blir rörd när jag hörde allt hon berättade, De är tur att de finns personer med sånt stort hjärta. Ni har verligen gjort något riktigt stort. Hoppas verkligen de löser sig för personen.


Nu blir de sängen för min del, hoppas att ni får en underbar dag i sensommar solen. Natti natti försöker blogga lite senare i dag när jag vaknat till liv och slagit upp mina blå..


Kram på er alla och massa extra kramar till min Underbara sambo Malin och hennes vän Anna   

 

Min älsakde sambo med världes största hjärta  

Av Christian Gunnarsson - 24 augusti 2013 15:05

Hejsan Svejsan :)

Hoppas att allt är bra med er, med mig är de på topp, har en lugn och skön dag. Vaknade dock kl 6 i morse gick upp käkade frukost och tog vovvarna sen så råkade vi visst somna i sängen igen och vaknade kl 11:30 skönt att sova lite till, man kan ju inte gå upp helt kl 6 frivilligt precis.. Haha

De är ju kanon väder idag så de blir säkert en cykeltur till Kumla Sjöpark lite senare, så skönt att sitta där nere vid vattnet och bara vara likasom, ska vi ditt ner lovar jag att ta lite kort så ni ska få se hur fint de är.

Ha en toppen dag så bloggar jag mer i kväll :)

Av Christian Gunnarsson - 23 augusti 2013 21:52

Godkväll på er   


Hoppas att ni haft en bar dag, de måste jag säga att jag har haft fast jag har varit som en zombie, Har lyckats sova ca 6 timmar på 3 dygn de kanske inte är de bästa. Men i natt ska jag sova så in i helvete kan jag upplyssa er om och gud vad skönt de ska bli, Inte de bästa att sova så lite och jobba natt på de kanske.

Idag har jag lyckats hålla mig vaken pga av att de har varit full fart hela dagen. Har varit och storhandlat och tvättat och varit hos frisören och snyggat till mig lite, Här nere ser du före och efter bild på mitt äventyr :P Haha


Nu sitter jag och hjärtat i soffan jag med bärbara datorn i knät och hjärtat med paddan i högsta hugg och laddar ner massa spel, hmmm hur var de nu igen?? Hon som var så emot surfplattor innan jag tror allt att hon har ändrat sig haha... De är ju bra att hon  har gjort de tycker jag, den där lilla leksaken är en bra uppfining speciellt när man ligger i sängen och inte kan sova.


Nu väntar vi på att tvätten ska bli klar så man kan få gå och lägga sig någon gång, ögonen går i kors på mig snart och de gr ju saken inte bättre att jag tagit 2 öl de blir man ju inte piggare av länge, nu tackar jag för mig och hoppas att ni har en underbar kväll och att ni sover gott i natt så lovar jag att bogga i morgon igen..


Kram på er   


 

Av Christian Gunnarsson - 23 augusti 2013 08:15

Godmorgon eller gonatt kanske jag ska säga ;)Här kommer ett blogginlägg direkt från paddan och sängen, gud vad trött jag är de är så jag mår illa. Ska bli völdigt skönt att vara ledig 2 nätter nu i alla fall. Gick bra på jobbet i natt fast jag sovit så dåligt i går. Undra vad msn ska hitta på i dag tro när man vaknat till liv, några förslag tack :) kanske någon öl ikväll, tycker jag förtjänar de faktiskt efter dessa jobbnätter. Nä nu blir ee att blunda en liten stund nattinatti :)

Presentation


Hallå där:)
Ni ska vara varmt välkomna till min blogg, här kan ni följa mitt liv med allt vad de innebär.

Idag

Översättning

Direkt från Youtube

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards