christian1987

Alla inlägg under september 2013

Av Christian Gunnarsson - 30 september 2013 23:00

Hejsan hoppsan   


Jag som trodde jag skulle få en lugn och skön kväll i soffan men så fel jag hde, de blev en helvetes tur till jourvårdcentralen med hjärtat i stället, hon har haft problem med öronen ett tag så ringde hon 1177 och de var bara att åka iväg till jourvårdcentralen och där vissade de sig att hon har öroninflamation så de blir pencelin 10 dagar, skönt att få reda på vad de varit med hennes öra. Jag kan säga en sak att mitt knä gillade inte den cykelturen i kväll helvete vad hon de gör nu. Har bestämmt mig, blir de inte bättre tills tordag får jag också ta en sväng till läkaren.  Funderar på vad de kan vara för skit med knät asså.

De blev i alla fall tacos i kväll när vi kom hem från läkaren och herregud vad gott de var kan jag säga, nu blir de snart sängen är faktist trött i ögonen borde inte var de men har sovit så dåligt de senaste 2 dagarna vaknat av att jag måste flytta benet för att de gör för ont, hoppas att få sova i natt men den risken är väl liten.


Sov så gott och dröm sött så blir de mer bloggande i morgon.


Puss & Kram   

 

 

Av Christian Gunnarsson - 30 september 2013 18:15

Godkväll   


Har varit 2 stycken väldigt lugna dagar för mig kan jag säga, har legat i soffan nu i två dagar och bara kollat tv och sovit en stund typ, har fortfarande skit ont i benet, blir de ingen bättring på detta nu i veckan så får jag allt ta och åka in tror jag, Imorgon blir de jobb så får se hur de går att sitta 9 timmar på jobbet.

Men förutom smärtan i benet så har jag haft en kanon helg och jag hoppas att ni också haft en riktigt kanon helg. Ikväll blir de taco mys igen, hjärtat var så sugen på taco så de får bli de i dag också, tredje dagen jag äter tacos.. haha men jag klagar verkligen inte.


Imorgon är de ju hockey igen, Frölunda möter Brynäs, hoppas att jag hinner se lite av matchen innan jag drar iväg till jobbet vi får väl se, men jag hoppas att frölunda vinner..


Ha nu en skit bar kväll så får vi se om de blir något mer bloggande ikväll annars så kommer de inlägg i morgon de lovar jag..


Puss & Kram   

 

 

Diva myser med husse i soffan

Av Christian Gunnarsson - 28 september 2013 23:00

Hallå där på er   


Blev inge bloggande i går, de vart sent om man säger så, men hade en kanon kväll och tjejerna bestämde visst att jag och Jocke skulle bli sambos i källaren, fy fan vad vi hade röjt där nere då kan jag säga, och Diva blev helt överlycklig när hon såg sin pojkvän ( Jocke ) haha De där får vi ta och göra om snart tycker jag allt och jag hittade min nya favorit whiskey en mörkt och rökig än riktigt god, blir att beställa på systemet, riktitg fredagsmys hade vi igår  kan jag säga.


Jag har fått satans ont i mitt vänstra knä, typ hela knäskolen vet inte vad de är för skit med de, men jag får väl avvakta lite och blir de inte bättre så får jag väl uppsöka läkare, uch och fy för dom jag gillar inte sjukvården alls de ska mycket till för att jag skaiväg till läkaren typ halvdöd eller om jag har satans ont som jag har de nu, just nu har jag inte så ont för jag har andvänt tigerbalsam och de gör att smärtan försvinner lite så vi får väl se hur de blir med mitt lilla knä...


Idag har jag varit riktigt seg kan jag säga, soffhäng hela dagen och sen så spelade Frölunda mot Hv71 och de var jag ju bara tvungen att lyssna på, hade gärna sett martchen men de vissades inte på stream på nätet så de fick bli via radiosporten men de gick ju lika bra ändå spelciellt när de Frölunda körde över HV71 med 4-0 kanon gubbar fortsätt att kämpa på Tisdag är de martch igen och då blir motståndet Brynäs ochd e är ju ett lätt lag att slå

Nu blir de en sväng med vovavrna och käka lite taco rester från igår och sen blir de hopp isäng och kolla på något program på datorn innan de är dax att sova.


Puss & Kram   

 

   

 

Av Christian Gunnarsson - 27 september 2013 15:00

Hallå där ute alla i värat avlånga land och resten av världen   

 

Hur står de till med er alla ? Med mig är de på topp vaknade nyss så lite nyvaken är jag allt om man säger så. Jag ber så mycket om att jag inte bloggade i går men jag var så trött efter jobbet så sov bort dagen käkade låg i soffan och sen var de iväg till jobbet igen de var min dag i går typ, inte så mycket att berätta precis.

Ikväll var de ju planerat tjejkväll men tyvärr så blev de inställt, tråkigt hade sett fram emot de en längre tid, som kille är de väldigt kul att vara med och sitta och lyssna på allt tjejprat, men men man får göra de bästa av de hela Våra särbops Jocke och Alexandra kommer hit ikväll på tacomys istället och jocke tar med sig wiskey flakorna och jag har ölen de kan inte bli bättre de heller. Blir de massa bilder så lovar jag att lägga ut dom på bloggen :) Vad ska ni ni alla göra i helgen då?


Imorgon är de planerat hockey en av alla intressanta martcher spelas imorgon Frölunda möter Hv71 och de kommer bli en riktigt spännande martch, har inte startat så bra för någon av de lagen i år så de kan bli väldigt intressant hur martchen blir, jag kan säga att jag kommer sitta bänkad och kolla på martchen.


Jag var bara tvungen att lägga ut ett klipp här på bloggen, den här gubben han är för cool , jag hade gjort vad som hest för att kunna spela gitarr så bra som han gör, de ser så enkelt ut när han spelar men jag lovar de finns inte så många som tar fram gitarren och spelar så som han... Titta och njut så tackar jag för mig och bloggar kanske senare i dag annars i morgon.


Ha en underbar fredag


Puss & Kram  

 


Av Christian Gunnarsson - 25 september 2013 12:15

Hej igen  


Så där nu var hjärtat avlämnad på tåget, måste ju ha koll så hon åker med rätt tåg ;) haha, vi var inne en sväng på maxi innan vi gick till stationen och då hittade jag en ny smak av Loka ( pepparkaks smak ) Jag måste ju bara prova den eftersom jag är så nyfiken på något nytt men vad besviken jag blev. Den var inte alls god kan jag säga, jag råder er till att inte köpa den USCH OCH FY.. Tacka vet jag Vanilj cola de är riktigt dricka de, Jaja nu ska jag inte blogga mer tänkte bara skriva om den äckliga Lokan och varna er. Nu blir de stnart promenix med vovvarna innan jag hoppar i säng och sover några timmar för i natt blir de jobb igen 22-07 skönt passa hoppas att natten går fort bara..


Ha en underbar dag alla läsare


Puss & Kram  

 

 

Av Christian Gunnarsson - 25 september 2013 11:00

Godmorgon  


Yes box jag är uppe redan nu kan ni tänka er, jag kröp ur sängen kl 9 i morse drog på mig kläderna fixade till frillan en aning och sen ut och satte mig på cykeln och tranmpade iväg till stationen. Åkte in till Örebro hämtade ut hjärtats biljetter och sen satte jag mig på tåget tillbaka, var i Örebo ca 10 min väldigt nödvändigt eller inte, tycker att SJ borde ha en automat här i Kumla som man kan hämta ut biljetter, eller de kanske tycker man ska åka till en annan station först för att hämta ut biljetterna och sen åka tillbaka precis som jag gjorde. Jaja nu ska jag sluta gnälla fick ju uppleva hur de är att åka tåg så här tidigt på dagen, kommer inte ens ihåg när jag åkte så här tidigt innan.

N sitter jag och väntar på att hjärtat ska bli klar hon springer runt här och fixar sig samtidigt som hon äter frukost och grejar, herregud man blir ju bara stressad av att se på henne HAHA..

Hon ska iväg på jobbinterljuv i dag och hennes tåg går kl 11:32 ( fast de är försenat till 11:43 än så länge ) Men de är ju inget ovanligt när de gäller sj.
Så jag och vovvarna blir själva hemma idag i alla fall till kl 18:28 om tåget tillbaka är i tid, men de är ju knappast troligt att de är de heller...


Hoppas att ni får en bra dag, så bloggar jag lite senare


Puss & Kram  


 

Av Christian Gunnarsson - 24 september 2013 22:15

Hallå igen   


Så där ja nu ha jag kollat på hockey och de var en väldigt trevlig upplevelse kan jag säga, Frölunda vann borta mot Modo och herregud vad bra de spelade ikäll kan jag säga, de var en väldigt omvändning sen sist kan jag säga. 2-1 till Frölunda blev martchen :) Härligt grabbar nu är de bara att ladda om inför nästa martch som är mot HV71 de kan bli en rikigt spännande martch brukar vara de när de lagen möts.

Resten av kvällen blir lugn sitter och väntar på att lönen ska komma alltid lika kul när den kommer in på kontot dock inte lika kul när man betalt alla räkningar och så där, men men man får ju vara lycklig en liten stund i alla fall.. haha


Ska väl försöka lägga mig itid i dag med tankte på att jags ka upp tidigt i morgon och åka in till Örebro för att hämta biljetter så ska väl försöka komma om runt 8 tiden i alla fall så jag hinner. Ha nu en bra kväll och sov riktigt gott i natt så bloggar jag i morgon igen.. Nattinatti


Puss & Kram   

 

 

Av Christian Gunnarsson - 24 september 2013 18:15

Godkväll läsare   


Ikväll är de dax igen för Frölunda och spela och ikväll möter de Modo, ska bli väldigt kul att se martchen man får aldrig nog av hockey. Igår blev de inget bloggande för min del men de beror faktist på att jag gjorde inte så mycket och de är samma i dag har haft två väldigt lugna dagar kollat på serier i sängen och så där, laddar inför morgondagen då de först blir en sväng in till Örebro för att hämta ut hjärtats  biljetter bara för att SJ krånglar så och sen hem typ vända och följa med henne till stationen sen blir de väl hem och sova eller något för i morgon natt blir de jobb igen för  min del. Blir jobb på Torsdag natt också men sen är de Fredag och de står tjejkväll på schemat oj oj oj stackars mig och Jocke den där kvällen kan sluta hur som helst, ska visst bli svarthårig med lite rosa också... Kommer jag och Jocke överleva de är frågan :)


Nu måste jag sluta för snart börjar försnacket för hockyn lovar att blogga senare igen och berätta vilket lag som vann självklart är de frölunda :) Ha en bra kväll ni alla..


Puss & Kram   

 

 

Presentation


Hallå där:)
Ni ska vara varmt välkomna till min blogg, här kan ni följa mitt liv med allt vad de innebär.

Idag

Översättning

Direkt från Youtube

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards