christian1987

Direktlänk till inlägg 27 september 2013

De blev inte som jag tänkt mig, men vad fan gör de ????

Av Christian Gunnarsson - 27 september 2013 15:00

Hallå där ute alla i värat avlånga land och resten av världen   

 

Hur står de till med er alla ? Med mig är de på topp vaknade nyss så lite nyvaken är jag allt om man säger så. Jag ber så mycket om att jag inte bloggade i går men jag var så trött efter jobbet så sov bort dagen käkade låg i soffan och sen var de iväg till jobbet igen de var min dag i går typ, inte så mycket att berätta precis.

Ikväll var de ju planerat tjejkväll men tyvärr så blev de inställt, tråkigt hade sett fram emot de en längre tid, som kille är de väldigt kul att vara med och sitta och lyssna på allt tjejprat, men men man får göra de bästa av de hela Våra särbops Jocke och Alexandra kommer hit ikväll på tacomys istället och jocke tar med sig wiskey flakorna och jag har ölen de kan inte bli bättre de heller. Blir de massa bilder så lovar jag att lägga ut dom på bloggen :) Vad ska ni ni alla göra i helgen då?


Imorgon är de planerat hockey en av alla intressanta martcher spelas imorgon Frölunda möter Hv71 och de kommer bli en riktigt spännande martch, har inte startat så bra för någon av de lagen i år så de kan bli väldigt intressant hur martchen blir, jag kan säga att jag kommer sitta bänkad och kolla på martchen.


Jag var bara tvungen att lägga ut ett klipp här på bloggen, den här gubben han är för cool , jag hade gjort vad som hest för att kunna spela gitarr så bra som han gör, de ser så enkelt ut när han spelar men jag lovar de finns inte så många som tar fram gitarren och spelar så som han... Titta och njut så tackar jag för mig och bloggar kanske senare i dag annars i morgon.


Ha en underbar fredag


Puss & Kram  

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christian Gunnarsson - 10 oktober 2013 21:15

Hallo där!!!     Nu är jag riktigt besviken kan jag säga, Frölunda spelade kanon i kväll men ändå förlorar de med 2-1 mot leksand men då får vi inte glömma att Frölunda hade hela 2 bortdömda mål också, Riktigt bra ni spelade i kväll gubbar. Nu är...

Av Christian Gunnarsson - 10 oktober 2013 12:45


God midag eller något     Tror ni att jag somnade i natt eller som jag skrev i bloggen att jag skulle göra, jag var trött stängde ner datorn och skulle sova men de gick verkligen inte tog fram datorn igen för att fortsätta titta så jag kanske ble...

Av Christian Gunnarsson - 10 oktober 2013 02:15


Godnatt     Hoppas att ni haft en bra dag ? Min har varit bra har dock varit skit trött hela dagen men de är ju inte så konstigt med tanke på att  jag inte sov så mycket natten till i dag när de var NHL hocky, man får skylla sig själv helt enkelt...

Av Christian Gunnarsson - 9 oktober 2013 13:45

God morgon eller dag     Allt bra med er i dag ? Med mig är de bara bra, glad efter Frölundas seger i går. Jag skojade med min sambo att jag skulle kolla på NHL hocky kl 04:30 skulle matchen börja och vad tror ni händer ????? Jag vaknar kl 04:20 ...

Av Christian Gunnarsson - 8 oktober 2013 22:00


God kväll på er      Jaha då har jag kollat klart på hockyn och de var ett väldigt trevligt kollande i kväll kan jag säga, jag blev smått orolig när de efter 7 minuter i fösta perioden stod 2-0 till AIK Men Frölunda vaknade till och rent av börja...

Presentation


Hallå där:)
Ni ska vara varmt välkomna till min blogg, här kan ni följa mitt liv med allt vad de innebär.

Idag

Översättning

Direkt från Youtube

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards