christian1987

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2013

Besviken!!!

Av Christian Gunnarsson - 10 oktober 2013 21:15

Hallo där!!!  


Nu är jag riktigt besviken kan jag säga, Frölunda spelade kanon i kväll men ändå förlorar de med 2-1 mot leksand men då får vi inte glömma att Frölunda hade hela 2 bortdömda mål också, Riktigt bra ni spelade i kväll gubbar. Nu är de bara att ladda om för på Lördag är de ny match igen och då är de Frölunda mot HV71.  Jag är i alla fall  väldigt glad att de spelade så bra som de gjorde ikväll... Fortsätt i den takten så kommer de gå bra för er i årets SHL.


Anders och Linda var här och fikade innan i dag sen blev de en sväng till dollarstore i Hallsberg blev en ny mössa till mig skrikgul så nu lär folk se mig när jag är ute i vinter :) Imorgon är de jobb för mig igen jobbar fredag och lördag men de är inte så farligt de ska nog gå bra får vi hoppas, jag hoppas att de blir mycket att göra så nätterna går fort.

Resten av denna kvällen blir lugn för min del tror jag.
Ha nu de så bra så bloggar jag i morgon igen.


Puss & Kram  

 

 

 
 
En plats i solen

En plats i solen

10 oktober 2013 22:19

Inte kul och förlora när man spelar bra! :(

Tack så mycket för din grattis hälsning :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christian Gunnarsson - 10 oktober 2013 12:45


God midag eller något     Tror ni att jag somnade i natt eller som jag skrev i bloggen att jag skulle göra, jag var trött stängde ner datorn och skulle sova men de gick verkligen inte tog fram datorn igen för att fortsätta titta så jag kanske ble...

Av Christian Gunnarsson - 10 oktober 2013 02:15


Godnatt     Hoppas att ni haft en bra dag ? Min har varit bra har dock varit skit trött hela dagen men de är ju inte så konstigt med tanke på att  jag inte sov så mycket natten till i dag när de var NHL hocky, man får skylla sig själv helt enkelt...

Av Christian Gunnarsson - 9 oktober 2013 13:45

God morgon eller dag     Allt bra med er i dag ? Med mig är de bara bra, glad efter Frölundas seger i går. Jag skojade med min sambo att jag skulle kolla på NHL hocky kl 04:30 skulle matchen börja och vad tror ni händer ????? Jag vaknar kl 04:20 ...

Av Christian Gunnarsson - 8 oktober 2013 22:00


God kväll på er      Jaha då har jag kollat klart på hockyn och de var ett väldigt trevligt kollande i kväll kan jag säga, jag blev smått orolig när de efter 7 minuter i fösta perioden stod 2-0 till AIK Men Frölunda vaknade till och rent av börja...

Av Christian Gunnarsson - 8 oktober 2013 15:30

Tjo hejsan      Jag vet jag skrev i föra inlägget att jag skulel bli bättre på bloggen och vad händer jag blir tyst i flera dagar istället, Har faktist inte hunnit blogga har jobbat nu Söndag och måndag men nu är jag äntligen ledig och jag kan ba...

Presentation


Hallå där:)
Ni ska vara varmt välkomna till min blogg, här kan ni följa mitt liv med allt vad de innebär.

Idag

Översättning

Direkt från Youtube

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards