christian1987

Direktlänk till inlägg 30 september 2013

Blev inte som jag trodde

Av Christian Gunnarsson - 30 september 2013 23:00

Hejsan hoppsan   


Jag som trodde jag skulle få en lugn och skön kväll i soffan men så fel jag hde, de blev en helvetes tur till jourvårdcentralen med hjärtat i stället, hon har haft problem med öronen ett tag så ringde hon 1177 och de var bara att åka iväg till jourvårdcentralen och där vissade de sig att hon har öroninflamation så de blir pencelin 10 dagar, skönt att få reda på vad de varit med hennes öra. Jag kan säga en sak att mitt knä gillade inte den cykelturen i kväll helvete vad hon de gör nu. Har bestämmt mig, blir de inte bättre tills tordag får jag också ta en sväng till läkaren.  Funderar på vad de kan vara för skit med knät asså.

De blev i alla fall tacos i kväll när vi kom hem från läkaren och herregud vad gott de var kan jag säga, nu blir de snart sängen är faktist trött i ögonen borde inte var de men har sovit så dåligt de senaste 2 dagarna vaknat av att jag måste flytta benet för att de gör för ont, hoppas att få sova i natt men den risken är väl liten.


Sov så gott och dröm sött så blir de mer bloggande i morgon.


Puss & Kram   

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christian Gunnarsson - 10 oktober 2013 21:15

Hallo där!!!     Nu är jag riktigt besviken kan jag säga, Frölunda spelade kanon i kväll men ändå förlorar de med 2-1 mot leksand men då får vi inte glömma att Frölunda hade hela 2 bortdömda mål också, Riktigt bra ni spelade i kväll gubbar. Nu är...

Av Christian Gunnarsson - 10 oktober 2013 12:45


God midag eller något     Tror ni att jag somnade i natt eller som jag skrev i bloggen att jag skulle göra, jag var trött stängde ner datorn och skulle sova men de gick verkligen inte tog fram datorn igen för att fortsätta titta så jag kanske ble...

Av Christian Gunnarsson - 10 oktober 2013 02:15


Godnatt     Hoppas att ni haft en bra dag ? Min har varit bra har dock varit skit trött hela dagen men de är ju inte så konstigt med tanke på att  jag inte sov så mycket natten till i dag när de var NHL hocky, man får skylla sig själv helt enkelt...

Av Christian Gunnarsson - 9 oktober 2013 13:45

God morgon eller dag     Allt bra med er i dag ? Med mig är de bara bra, glad efter Frölundas seger i går. Jag skojade med min sambo att jag skulle kolla på NHL hocky kl 04:30 skulle matchen börja och vad tror ni händer ????? Jag vaknar kl 04:20 ...

Av Christian Gunnarsson - 8 oktober 2013 22:00


God kväll på er      Jaha då har jag kollat klart på hockyn och de var ett väldigt trevligt kollande i kväll kan jag säga, jag blev smått orolig när de efter 7 minuter i fösta perioden stod 2-0 till AIK Men Frölunda vaknade till och rent av börja...

Presentation


Hallå där:)
Ni ska vara varmt välkomna till min blogg, här kan ni följa mitt liv med allt vad de innebär.

Idag

Översättning

Direkt från Youtube

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards