christian1987

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2013

6 timmar på 3 dygn

Av Christian Gunnarsson - 23 augusti 2013 21:52

Godkväll på er   


Hoppas att ni haft en bar dag, de måste jag säga att jag har haft fast jag har varit som en zombie, Har lyckats sova ca 6 timmar på 3 dygn de kanske inte är de bästa. Men i natt ska jag sova så in i helvete kan jag upplyssa er om och gud vad skönt de ska bli, Inte de bästa att sova så lite och jobba natt på de kanske.

Idag har jag lyckats hålla mig vaken pga av att de har varit full fart hela dagen. Har varit och storhandlat och tvättat och varit hos frisören och snyggat till mig lite, Här nere ser du före och efter bild på mitt äventyr :P Haha


Nu sitter jag och hjärtat i soffan jag med bärbara datorn i knät och hjärtat med paddan i högsta hugg och laddar ner massa spel, hmmm hur var de nu igen?? Hon som var så emot surfplattor innan jag tror allt att hon har ändrat sig haha... De är ju bra att hon  har gjort de tycker jag, den där lilla leksaken är en bra uppfining speciellt när man ligger i sängen och inte kan sova.


Nu väntar vi på att tvätten ska bli klar så man kan få gå och lägga sig någon gång, ögonen går i kors på mig snart och de gr ju saken inte bättre att jag tagit 2 öl de blir man ju inte piggare av länge, nu tackar jag för mig och hoppas att ni har en underbar kväll och att ni sover gott i natt så lovar jag att bogga i morgon igen..


Kram på er   


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christian Gunnarsson - 10 oktober 2013 21:15

Hallo där!!!     Nu är jag riktigt besviken kan jag säga, Frölunda spelade kanon i kväll men ändå förlorar de med 2-1 mot leksand men då får vi inte glömma att Frölunda hade hela 2 bortdömda mål också, Riktigt bra ni spelade i kväll gubbar. Nu är...

Av Christian Gunnarsson - 10 oktober 2013 12:45


God midag eller något     Tror ni att jag somnade i natt eller som jag skrev i bloggen att jag skulle göra, jag var trött stängde ner datorn och skulle sova men de gick verkligen inte tog fram datorn igen för att fortsätta titta så jag kanske ble...

Av Christian Gunnarsson - 10 oktober 2013 02:15


Godnatt     Hoppas att ni haft en bra dag ? Min har varit bra har dock varit skit trött hela dagen men de är ju inte så konstigt med tanke på att  jag inte sov så mycket natten till i dag när de var NHL hocky, man får skylla sig själv helt enkelt...

Av Christian Gunnarsson - 9 oktober 2013 13:45

God morgon eller dag     Allt bra med er i dag ? Med mig är de bara bra, glad efter Frölundas seger i går. Jag skojade med min sambo att jag skulle kolla på NHL hocky kl 04:30 skulle matchen börja och vad tror ni händer ????? Jag vaknar kl 04:20 ...

Av Christian Gunnarsson - 8 oktober 2013 22:00


God kväll på er      Jaha då har jag kollat klart på hockyn och de var ett väldigt trevligt kollande i kväll kan jag säga, jag blev smått orolig när de efter 7 minuter i fösta perioden stod 2-0 till AIK Men Frölunda vaknade till och rent av börja...

Presentation


Hallå där:)
Ni ska vara varmt välkomna till min blogg, här kan ni följa mitt liv med allt vad de innebär.

Idag

Översättning

Direkt från Youtube

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards