christian1987

Direktlänk till inlägg 9 september 2013

Kanon kväll och de kommer bildbevis.

Av Christian Gunnarsson - 9 september 2013 00:15

God natt   


Hoppas att ni haft en lika bar dag som jag har haft, dagen började med att jag somnade kl 8 efter 12 timmars natt jobb. vaknade runt 12 -13 fixade här hemma lite och så där innan Jocke & Alexandra och lilla Taco kom hit, vi käkade pizza och snackade och bara var liksom, sen så skulle körde Alexandra iväg mig och Jocke en sväng till hallsberg för att hämta något till henne, efter de åkte vi hem och slängde oss i soffan och busade med vovvarna eller ja Jocke busade med Cesar och Diva de blev helt tokkära i honom kan jag säga, Lilla taco var väl lite små sur mot Diva och morrade typ hela tiden :P som en gammal surgubbe typ..

Tjejerna roade sig med att fixa Alexandras hår och så blev de visst bestämmt att jag och Jocke ska vara med på tjejkväll och färga en del av håret rosa och svart, jag lovar att bildbesvis kommer


Nu ligger vi i sängen och snart blir de film innan de är dax att sova, hoppas att ni sover gott ochfår en bra morgon dag, så bloggar jag i morgon igen.. Natti natti


Puss & Kram    


 

Lilla taco hittade sin favvo plats...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christian Gunnarsson - 10 oktober 2013 21:15

Hallo där!!!     Nu är jag riktigt besviken kan jag säga, Frölunda spelade kanon i kväll men ändå förlorar de med 2-1 mot leksand men då får vi inte glömma att Frölunda hade hela 2 bortdömda mål också, Riktigt bra ni spelade i kväll gubbar. Nu är...

Av Christian Gunnarsson - 10 oktober 2013 12:45


God midag eller något     Tror ni att jag somnade i natt eller som jag skrev i bloggen att jag skulle göra, jag var trött stängde ner datorn och skulle sova men de gick verkligen inte tog fram datorn igen för att fortsätta titta så jag kanske ble...

Av Christian Gunnarsson - 10 oktober 2013 02:15


Godnatt     Hoppas att ni haft en bra dag ? Min har varit bra har dock varit skit trött hela dagen men de är ju inte så konstigt med tanke på att  jag inte sov så mycket natten till i dag när de var NHL hocky, man får skylla sig själv helt enkelt...

Av Christian Gunnarsson - 9 oktober 2013 13:45

God morgon eller dag     Allt bra med er i dag ? Med mig är de bara bra, glad efter Frölundas seger i går. Jag skojade med min sambo att jag skulle kolla på NHL hocky kl 04:30 skulle matchen börja och vad tror ni händer ????? Jag vaknar kl 04:20 ...

Av Christian Gunnarsson - 8 oktober 2013 22:00


God kväll på er      Jaha då har jag kollat klart på hockyn och de var ett väldigt trevligt kollande i kväll kan jag säga, jag blev smått orolig när de efter 7 minuter i fösta perioden stod 2-0 till AIK Men Frölunda vaknade till och rent av börja...

Presentation


Hallå där:)
Ni ska vara varmt välkomna till min blogg, här kan ni följa mitt liv med allt vad de innebär.

Idag

Översättning

Direkt från Youtube

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards