christian1987

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2013

Jag vet inte vad de var som hände

Av Christian Gunnarsson - 4 oktober 2013 22:00

Gokväll  

 

Jag bloggade inte i går kväll som jag skrev att jag skulle göra, men jag var inte på humör efter hockeymartchen i går, Frölunda spelade mot Örebro och de såg så bra ut i första perioden men sen i andra och tredje vet jag inte vad som hände med Frölunda martchen slotade 0-3 till Örebro, grattis säger jag till dom. Nu är de bara att ladda om Gubbar i morgon är de martch igen och då möter frölunda Växjö Lakers på hemmaplan, jag hoppas att de har snackats i Frölunda lägret och att de kommer ut som de gjorde mot Örebro men att de inte tappar bort de där bra spelet. Självklart kommer jag att titta på martchen och följa mitt älskade Frölunda även fast de börjat säsongen lite upp och ner men som jag brukar säga de är väldigt många martcher kvar de har ju precis börjat säsongen, tycker de är lite kul att folk börjar prata om sm guld och vilket lag som åker ut nu de är bara är början av säsongen allt kan hända de är över 45 martcher kvar att spela... HERREGUD


Idag har de varit en lugn och skön dag, vi har slappat och varit och handlat lite och sen har vi tränat med Diva, hon är så rädd för cycklar så vi har börjat träna med henne och hon var jätte duktig i dag i morgon fortsätter vi med cyckelträningen. Ikväll kör vi tacomys  kväll tillsammans med Idol och jag har hittat några favoriter som jag hoppas vinner hela skiten.


Nu tackar jag för mig denna gången men jag lovar och svär att jag bloggar i morgon, ska försöka uppdatera bloggen lite oftare, har varit lite dålig på de men lovar att jag ska bli bättre nu...


Puss & Kram   

 

 

 

 
 
En plats i solen

En plats i solen

5 oktober 2013 18:20

Inget kul med förluster! Haha, när fotbollen är slut, tar nog handbollen fokuset. Men håller ett öga på hockeyn för se hur dte går för Brynäs :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christian Gunnarsson - 10 oktober 2013 21:15

Hallo där!!!     Nu är jag riktigt besviken kan jag säga, Frölunda spelade kanon i kväll men ändå förlorar de med 2-1 mot leksand men då får vi inte glömma att Frölunda hade hela 2 bortdömda mål också, Riktigt bra ni spelade i kväll gubbar. Nu är...

Av Christian Gunnarsson - 10 oktober 2013 12:45


God midag eller något     Tror ni att jag somnade i natt eller som jag skrev i bloggen att jag skulle göra, jag var trött stängde ner datorn och skulle sova men de gick verkligen inte tog fram datorn igen för att fortsätta titta så jag kanske ble...

Av Christian Gunnarsson - 10 oktober 2013 02:15


Godnatt     Hoppas att ni haft en bra dag ? Min har varit bra har dock varit skit trött hela dagen men de är ju inte så konstigt med tanke på att  jag inte sov så mycket natten till i dag när de var NHL hocky, man får skylla sig själv helt enkelt...

Av Christian Gunnarsson - 9 oktober 2013 13:45

God morgon eller dag     Allt bra med er i dag ? Med mig är de bara bra, glad efter Frölundas seger i går. Jag skojade med min sambo att jag skulle kolla på NHL hocky kl 04:30 skulle matchen börja och vad tror ni händer ????? Jag vaknar kl 04:20 ...

Av Christian Gunnarsson - 8 oktober 2013 22:00


God kväll på er      Jaha då har jag kollat klart på hockyn och de var ett väldigt trevligt kollande i kväll kan jag säga, jag blev smått orolig när de efter 7 minuter i fösta perioden stod 2-0 till AIK Men Frölunda vaknade till och rent av börja...

Presentation


Hallå där:)
Ni ska vara varmt välkomna till min blogg, här kan ni följa mitt liv med allt vad de innebär.

Idag

Översättning

Direkt från Youtube

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards